انگشتر

انواع انگشتر و سنگ های قیمتی فیروزه حدید شرف الشمس عقیق یاقوت زبرجد و زمرد

انگشتر

انواع انگشتر و سنگ های قیمتی فیروزه حدید شرف الشمس عقیق یاقوت زبرجد و زمرد

خرید بهترین و زیباترین انگشترهای زنانه و مردانه با نقره اصل و سنگ های اصلی فیروزه نیشابوری عقیق یمنی حدید صینی شرف الشمس اصل با بهترین قیمت ها

  • ۰
  • ۰


تقویت حافظه : اینترنت مقوی حافظه است؟

امروزه دسترسی به شبکه جهانی اینترنت امری عادی برای بسیاری از مردم شده است وبسیاری به راحتی می توانند به آن دست یابند. اما باید ببینیم که تاثیر آن بر تقویت حافظه چیست؟ آیا حافظه افزایش می یابد یا نه؟ تجربه شما در مورد تقویت حافظه و اینترنت چه بوده است؟
تضعیف یا تقویت حافظه تنها و تنها به شکل رفتار شما و شیوه ی استفاده از آن ربط پیدا می کند. زمانی را تصور کنید که شما از اینترنت به عنوان منبع برای تمامی اطلاعات خود می نگرید و هیچ چیز را به حافظه ی خود نمی سپارید. در این صورت حافظ ی شما روز به روز ضعیف تر می گردد، چرا که از آن استفاده نکرده اید. همانند وسیله ای که متروک باشد و کارایی خود را پس از مدتی از دست می دهد. اما اگر از اینترنت به عنوان وسیله ای برای افزایش معلومات و محفوظات خود می نگرید و هر گاه مطالب مفیدی در آن یافتید سعی می کنید آن را به خاطر بسپرید در این صورت اینترنت برای شما یک وسیله ی مفید خواهد بود

 


تست هوش فیزیکی

علی برادر بزرگ تر امید است . امید جدیدا به مسایل علمی و فیزیکی علاقه بسیار پیدا کرده است و مدام در حال انجام آزمایش های فیزیکی است و باورش این است که در همه ی زمینه های علمی از برادرش بهتر است . برای اثبات این قضیه تصمیم می گیرد که یک مسابقه تست هوش ترتیب دهد :
هر دو آن ها باید یک بطری مشابه از یک جنس و با یک اندازه را از آب پر نمایند و در داخل فریزر قرار دهند تا یخ بزند و بطری هرکس که زودتر یخ بزند برنده این مسابقه تست هوش می شود  اما باید چند نکته را هر دو رعایت نمایند :

1 – هر دو باید از آب آشپزخانه بطری های شان را پر نمایند .
2 – برای یخ زدن آب باید هر دو از یک فریزر استفاده نمایند .
3 – هر دو باید در یک زمان مشخص اقدام به گذاشتن بطری های شان در فریزر نمایند .
اکنون شما باید از هوش فیزیکی خود استفاده نمایید و علی را در این مسابقه تست هوش کمک کنید تا در برابر برادر کوچکتر خود شکست نخورد .

پاسخ این تست هوش را کمی پایین تر مشاهده نمایید .

 

 


پاسخ تست هوش فیزیکی

پاسخ به این تست هوش جالب مشکل نیست اما همان طور که از اسم آن پیداست باید کمی اطلاعات فیزیکی داشته باشید . برای این که علی در این مسابقه تست هوش برنده باشد باید از آب جوش استفاده نماید و فورا بعد از پر کردن بطری و بستن در آن در فریزر قرار دهد به این ترتیب آب جوش زود تر از آب هم دمای محیط ( 25 درجه سانتی گراد ) یخ می زند . ( در کتب فیزیکی می توانید اطلاعات بیش تری درباره این پدیده به دست آورید )


  • ۹۵/۰۵/۱۵
  • علی احسانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی