انگشتر

انواع انگشتر و سنگ های قیمتی فیروزه حدید شرف الشمس عقیق یاقوت زبرجد و زمرد

انگشتر

انواع انگشتر و سنگ های قیمتی فیروزه حدید شرف الشمس عقیق یاقوت زبرجد و زمرد

خرید بهترین و زیباترین انگشترهای زنانه و مردانه با نقره اصل و سنگ های اصلی فیروزه نیشابوری عقیق یمنی حدید صینی شرف الشمس اصل با بهترین قیمت ها

  • ۰
  • ۰


پس از برگزاری مسابقات تست هوش پیشانی خوانی قبلی و برنده نشدن دو نفر از اساتید حرفه ای همین زمینه، همین دو نفر اعلام نمودند که شخص برنده در بیان جواب خویش خیلی زمان گذرانده می باشد و از برگزار کننده مسابقات تست هوش خواستند تا مسابقه ای دیگر را برگزار کند تا چه بسا بتوانند از خویش اعاده حیثیت کنند که با موافقت برگزارکننده مسابقه تست هوش رو به رو گردید و همان ها تصمیم گرفتند مسابقه ای را ترتیب دهند که تماما عادلانه باشد تا شخص مناسب انتخاب گردد پس به طرح تست هوش جالبی پرداختند :
تیم برگزاری مسابقه تست هوش همین دفعه به شرکت کنندگان کلا 5 عدد کلاه می دهد که دو کلاه به رنگ سفید میباشد و 3 کلاه نیز به رنگ مشکی است و سپس چراغ های اتاق را خاموش کرده و بر سر هر کدام از شرکت کنندگان یک عدد کلاه می گذارند و دو کلاه باقی مانده را در مکانی مخفی می نمایند و سپس چراغ های اتاق را روشن می نمایند و از شرکت کنندگان می خواهند رنگ کلاهی که بر سر دارند را تشخیص دهند در حالی که هیچ ابزار خاصی مثل آینه ندارند . پس از کمی تفکر مجددا آن برنده دوره ی قبلی در عین ناباوری رنگ کلاهی را که خویش بر سر دارد به درستی تشخیص می دهد که عامل شگفتی دو شرکت کننده ی دیگر می گردد.
تست هوشی که شما باید به آن پاسخ دهید این است که وی با این که هیچ ابزار خاصی در دسترس نداشته است و صرفا با دلیل و منطق چگونه به این نتیجه رسیده است و کلاه وی چه رنگی است ؟

پاسخ تست هوش را کمی پایین تر مشاهده نمایید . . .



نکته اساسی در این تست هوش این است که این مسابقه تا حدی غیرعادلانه است و به بخت و اقبال شرکت کنندگان نیز بستگی دارد .
به این صورت که اگر دو نفر از سه شرکت کننده کلاه سفید به سر داشته باشند نفر سوم حتما باید کلاه مشکی بر سر داشته باشد چرا که مجموعا دو کلاه سفید بیش تر موجود نیست بنابر این فردی که کلاه مشکی بر سر دارد با دیدن دو نفر دیگر که کلاه مشکی بر سر دارند متوجه می شود که کلاه خودش کلاه مشکی است .
به این دلیل اسم این تست هوش را تست هوش منطقی گذاشتیم که حالت های دیگری را نیز می توان متصور شد . حالت دیگری را نیز می توان متصور شد به این صورت که دو نفر کلاه سیاه و یک نفر کلاه مشکی بر سر دارد در این حالت افرادی که کلاه مشکی بر سر دارند احتمال بردن شان هست چرا که آن ها هر کدام قادر به دیدن یک کلاه مشکی و یک کلاه سفید هستند لذا با خود فرض می کنند که کلاه سفید بر سر دارند آن گاه باید شخصی که کلاه مشکی بر سر دارد فورا رنگ کلاه خودش را تشخیص دهد ( مانند حالت قبل تست هوش ) ولی چون آن فرد کلاه مشکی چیزی نگفته است لذا به این نتیجه می رسد که کلاه خودش هم مشکی است و برنده مسابقه تست هوش خواهد شد .حالت دیگری را نیز باید بررسی کرد و آن هم این است که اگر هر سه کلاه مشکی بر سر داشتند آن گاه دیگر تشخیص این که کلاه چه رنگی بر سر دارند عملا غیر ممکن بود و تنها در این حالت بود که مسابقه تست هوش عادلانه برگزار می شد . امیدواریم از این تست هوش که توسط هوش پارسی گردآوری شده است لذت برده باشید .


تقویت حافظه : اینترنت مقوی حافظه است؟

امروزه دسترسی به شبکه جهانی اینترنت امری عادی برای بسیاری از مردم شده است وبسیاری به راحتی می توانند به آن دست یابند. اما باید ببینیم که تاثیر آن بر تقویت حافظه چیست؟ آیا حافظه افزایش می یابد یا نه؟ تجربه شما در مورد تقویت حافظه و اینترنت چه بوده است؟
تضعیف یا تقویت حافظه تنها و تنها به شکل رفتار شما و شیوه ی استفاده از آن ربط پیدا می کند. زمانی را تصور کنید که شما از اینترنت به عنوان منبع برای تمامی اطلاعات خود می نگرید و هیچ چیز را به حافظه ی خود نمی سپارید. در این صورت حافظ ی شما روز به روز ضعیف تر می گردد، چرا که از آن استفاده نکرده اید. همانند وسیله ای که متروک باشد و کارایی خود را پس از مدتی از دست می دهد. اما اگر از اینترنت به عنوان وسیله ای برای افزایش معلومات و محفوظات خود می نگرید و هر گاه مطالب مفیدی در آن یافتید سعی می کنید آن را به خاطر بسپرید در این صورت اینترنت برای شما یک وسیله ی مفید خواهد بود.

شعر زیبا: گنجینه اشعار زیبا

این یکی از اشعار زیبا بسیار خوب و با آرایه سروده شده، حتما آن را بخوانید.
بی سبب نیست زمین سینه ی پر پر دارد
به خدا چشم تو یک فاجعه در بر دارد
با نسیم سحری شعله نکش می ترسم
کلبه ی حوصله ی شهر ترک بردارد
گر چه از بودن با تو تن ِ من می لرزد
فکر تو خواب و خیالی ست که در سر دارد
بوی خوش می وزد از سینه ی عطرآگینت
دل ِمن میل به دروازه ی قمصر دارد
یا به آتش بکش و یا به دلم راه بده
کوچه ی چشم تو یک مشت ستمگر دارد
فاصله درد عجیبی ست میان ِ من و تو …
عابری در قفس تنگ ، کبوتر دارد
گرچه تشویش دل و دین مرا سوزانده ….
پدر عشق بسوزد …….به تو باور دارد ….
سید مهدی نژادهاشمی

  • ۹۵/۰۵/۳۰
  • علی احسانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی